8 Ekim 2011 Cumartesi

Rusça Tanışma Kelimeleri Cümleleri

Rusçada tanışma konusu ile ilgili kelimeler ve cümleler :

Kelimeler         -         Okunuşu              -        Rusçası


  • TANIŞMA
    ZNAKOMSTVA
    ЗНАКОМСТВО
  • Memnun oldum.
    Oçin' priyatno.
    Очень приятно.
  • Adınız nedir?
    Kak vaz zavut?
    Как вас зовут?
  • Adım :
    Menya zavut :
    Меня зовут :
  • Nerelisiniz?
    Atkuda vi (priyehali)?
    Откуда вы (приехали)?
  • Ben ... dan geliyorum.
    Ya (priyehal) iz ... (erkekler için) ... (priyehala) ... (bayanlar için)
    Я (приехал) из ... (приехала) ...
  • ... ABD ..
    . Soyedinyonnıh Ştatov
    Соединённых Штатов
  • ... İngiltere
    ... Velikabritanii
    Великобритании
  • ... Fransa
    ... Frantsii
    Франции
  • ... Almanya
    ... Germanii
    Германии
  • ... İtalya
    ... İtalii
    Италии
  • ... Rusya
    ... Rassii
    России
  • Çok memnunum.
    Ya oçin rad. (e) ... rada. (k)
    Я очень рад. ... рада.
  • ... konuşuyor musunuz?
    Vı gavarite po- ...
    Вы говорите по-...
  • ... Rusça? .
    .. -russki?
    ... -русски?
  • ... İngilizce?
    ... -angliyski?
    ... -английски?
  • Beni anlıyor musunuz?
    Vı menya panimayete?
    Вы меня понимаете?
  • Anlamıyorum.
    Ya ni panimayu.
    Я не понимаю.
  • Bana tercüman lazım.
    Mne nujen perevodçik.
    Мне нужен переводчик.
  • Bu ... (Rusça) nasıl söylenir?
    Kak eta skazat pa- ... (russki)?
    Как это сказать по- ... (русски)?

http://www.trstudent.com/ruscada-en-cok-kullanilan-kelime-ve-cumleler-rusca-konusma-klavuzu-t1492.html?s=23168657302043d624394197761641a7&

1 yorum:

  1. Bu sayfanızda tanıtım çalışması yapmak istiyoruz. Detaylar için lütfen iletişime geçin. marketing@protranslate.net

    YanıtlaSil